top of page

מזג האוויר במאוריציוס ובאיזה חודש הכי טוב לטייל באי?

עודכן: 8 בדצמ׳ 2022

מאוריציוס - גן עדן אקזוטי בלב האוקיינוס ​​ההודי, האקלים באי הוא טרופי ולכן הוא מושלם לחופשה בכל ימות השנה למרות שהחודשים הנוחים ביותר מבחינת מזג האוויר הם בין נובמבר לאפריל.

מיקומו את האי מתחת לקו המשווה הופכת את העונות להפוכות מהעונות באירופה וישראל.

העונה החמה ביותר היא בחודשי החורף והאביב שלנו (אוקטובר עד יוני).

לחבילת נופש למאוריציוס כנסו ל:

מאוריציוס במהלך הקיץ: נובמבר - מאי

בחודשים אלה, מזג אוויר במאוריציוס חם ולח כאשר ינואר ופברואר הם החמים ביותר, כאשר הטמפרטורות מטפסות עד 32 מעלות צלסיוס ועם יותר משתיים עשרה שעות אור. זהו הזמן הטוב ביותר לדייג וגם לצלילות בים עם בלוני צלילה (יש באי מספר רב של מועדוני צלילה מעולים) או אפילו רק עם מסיכה ושנורקל בעיקר בחופים הצפוניים והמערביים.

הגשמים הטרופיים היורדים במהלך חודשי הקיץ אינם פוגעים בחופשה. הממטרים לא נמשכים זמן רב והחופשה לא תיפגע. טמפרטורת האוקיינוס לא משתנה, ממשיכה להיות חמימה וניתן ליהנות מרחצה במי האוקיינוס ההודי.


מאוריציוס במהלך החורף: מאי עד ספטמבר


מאמצע מאי עד ספטמבר הטמפרטורה נמוכה יותר ונעות בין 19° ל-26°C כאשר הטמפרטורה הממוצעת של האוקיינוס ​​ההודי נעה סביב 24°C.

בתקופה זו של השנה האי פחות צפוף תוכלו לצלול אפילו רק עם מסיכה ושנורקל ולגלות את נפלאות שוניות האלמוגים המקיפות את מאוריציוס, כמו למשל שמורת האלמוגים ליד החוף של Pointe aux Piments. הנמצא בחלק הצפון מערבי של האי, שם תוכלו לפגוש צבים, דגי דגל, דגי פלנדר ודגי תוכים ועם קצת מזל אולי תזכו לשחייה משותפת עם דולפינים בסביבתם הטבעית.



מאוריציוס במהלך דצמבר עד מרץ


מדצמבר עד סוף מרץ, החום עולה ל 30 מעלות צלזיוס והלחות גבוהה.

אפשר לצפות מדי פעם לסופות רעמים מרהיבות עם גשמים עזים, אבל למרות הגשמים הטרופיים טמפרטורת המים נשארת סביב 27 מעלות צלזיוס ואתם תהנו לטבול בים גם בגשם סוחף.... חוויה בפני עצמה.

ואם אתם תוהים מתי לנסוע למאוריציוס כדי להתפעל מהטבע במיטבו, זה הזמן האידיאלי. בדצמבר, הצמחייה פורחת. מומלץ לטייל בגן הבוטני המפואר של Sir Seewoosagur Ramgoolam de Pamplemousses הממוקם בחלקו הצפוני של האי, 20 דקות נסיעה צפון מזרחית לעיר הבירה פורט לואיס.


מאוריציוס במהלך העונה מחוץ לעונה

בין שני העונות הרשמיות, החודשים שמחוץ לעונה גם הם בעלי יתרונות רבים בטיול באי.

הטמפרטורות קרירות יותר והגשם מפוזר יותר באפריל, ובאוקטובר הטמפרטורה חמה יותר והלחות בשליטה. זהו הזמן האידיאלי להרפתקאה בטיולי טבע בתוך האי. כן, יש חיים במאוריציוס גם מעבר לחופי הזהב ומי הטורקיז....


אז מתי כדאי לטייל במאוריציוס?


מזג האוויר במאוריציוס מאפשר חופשה כל השנה כולל פעילויות בים וספורט ימי. החודשים הנוחים ביותר מבחינת מזג האוויר הם בין נובמבר לאפריל. לכל עונה מתאים אטרקציה אחרת אבל אתם תהנו לבקר במאוריציוס בכל חודשי השנה מה גם שטמפרטורת המים במאוריציוס שבאוקיינוס ההודי אינה יורדת מ-24 מעלות.



לחבילת נופש למאוריציוס כנסו ל:





58 צפיות0 תגובות
bottom of page